WITAJCIE! POTWORNIE NIECIEKAWY HOTEL otwiera swe podwoje dla magicznych stworzeń! Tutaj wszystko, co DZIWNE, jest zupełnie NORMALNE! Frankie Banister z rodzicami zapraszają!
W hotelu zjawia się Szczena Manglejaw, posłaniec goblinów z rodu Baryły, ogłaszając rychłe przybycie księcia Grogbaha wraz ze świtą. Frankie i jego rodzice natychmiast rozpoczynają przygotowania do tej niecodziennej wizyty.Wkrótce okazuje się, że znamienici goście są wyjątkowo kapryśni, a do tego książę ukrywa pewien brzydki sekret.
UKD:
821.111-93
PRZEZNACZ.:
Wiek: 6+.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
BUU! Przestraszyłem was? Jeśli tak, to odłóżcie tę książkę i poszukajcie sobie jakiejś innej, mniej przerażającej. Najlepiej o szczeniaczkach albo o jednorożcach. Bo najwyraźniej nie jesteście jeszcze gotowi na strasznie straszne opowieści. Jeśli jednak chcecie poczytać o szkieletorach, wilkołakach, zombiakach, Jeźdźcu bez Głowy, a także o jego kumplu Głowie, wczołgajcie się pod kołdrę.
UKD:
821.111(73)-93
UWAGI:
Na okładce: Świat Dziennika cwaniaczka.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Sir Radża, syn znanego podróżnika i bohatera Lorda Maharadży chciałby dorównać sławnemu ojcu. Łatwo mu to nie przyjdzie, bo po pierwsze - lubi wygodne życie, a po drugie - jest tchórzem. W licznych, ale nieudanych wyprawach towarzyszy mu wierny służący Pal oraz ciekawa świata i zafascynowana podróżami Faith. Pewnego dnia Radża spotyka kartografa, a on oferuje mu starą mapę, na której widoczna jest droga do Twierdzy Redstone - opuszczonej fortecy pełnej cudów techniki. Kto dotrze do Twierdzy, ten okryje się wieczną chwałą. Nawet ojcu Radży nie udało się tego dokonać.Radż po licznych perypetiach zdobywa netheryt, którego zażądał kartograf, i cennym minerałem płaci za mapę. Teraz troje podróżników ma przed sobą wielkie wyzwanie: chcą dotrzeć do starych fortyfikacji. Droga jest najeżona przeszkodami - rozległe bagna i gwałtowne burze, spotkanie z wiedźmami czy atak zombi - ale szczęśliwie udaje im się je pokonać.Gdy Radż, Pal i Faith są już u celu swej wędrówki, nagle budzi się monstrum, które od lat mieszka w Twierdzy. Jak się zakończy spotkanie z trójgłowym potworem?
UKD:
821.111-93
UWAGI:
Na okładce i u góry strony tytułowej: Mojang Studios.
DOSTĘPNOŚĆ:
Została wypożyczona Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
WYPOŻYCZYŁ:
Nr karty: 634210 od dnia:2024-04-23 Wypożyczona, do dnia: 2024-05-23
Evie dobrze wie, co czuje ktoś odrzucony przez rówieśników. Właśnie z tego powodu często marzy o ucieczce od rzeczywistości dokądkolwiek, gdzie w końcu mogłaby być sobą. Ojciec Evie w sekrecie pracuje nad stworzeniem wirtualnej, idyllicznej krainy przeznaczonej wyłącznie dla niej. Ten prezent bezpowrotnie zmieni życie dziewczyny. Tylko czy nowy świat okaże się tym wyśnionym? A może najgorsze jest dopiero przed Evie?
UKD:
821.111-93-91
DOSTĘPNOŚĆ:
Została wypożyczona Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
WYPOŻYCZYŁ:
Nr karty: 637257 od dnia:2024-04-15 Wypożyczona, do dnia: 2024-05-15
Katniss Everdeen i Peeta Mellark zostali zwycięzcami Głodowych Igrzysk. Wygrali, przeciwstawiając się Kapitolowi i okrutnym regułom śmiertelnej gry. Ocalili życie, zyskali sławę i bogactwo, jednocześnie stając się - ku swojemu przerażeniu - symbolem buntu, którego zarzewie tli się w dystryktach. Kapitol pragnie zemsty. Prezydent Snow nie znosi nieposłuszeństwa. Jubileuszowe, 75. Głodowe Igrzyska przejdą do historii. Plotki o tajnym Trzynastym Dystrykcie, wydarzenia z Tournee Zwycięzców i przekazywane z rąk do rąk symbole kosogłosa wzniecają rebelię, w której Katniss i Peeta odegrają - po części nieświadomie - najważniejszą rolę.
UKD:
821.111(73)-3
UWAGI:
Na okładce: Każda rewolucja zaczyna się od iskry.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Nefas, tajemniczy sługa Krzywoustego, pragnie za wszelką cenę wydostać z zaświatów swoją ukochaną. Jednak by móc przywrócić do życia Rangdę, musi najpierw dotrzymać przyrzeczenia danego wiele lat temu mrocznemu bóstwu Trygławowi. Ma chronić przed śmiercią troje dzieci, których losów przyrzekł strzec podczas krwawego obrzędu.Władysław - młody następca tronu, Jaksa - przybrany syn rycerza Dunina i niewidoma Alba o magicznych zdolnościach nie ułatwiają mu zadania. Cała czwórka rzucona w wir wojen toczonych przez księcia Bolesława zmaga się z rosnącą w siłę pogańską potęgą i upiorami, które wydostały się z Nawii. Nefas robi, co w jego mocy, bo wie, że śmierć jednego dziecka oznacza śmierć całej trójki, a tym samym zaprzepaszczenie szansy na ocalenie Rangdy.Dwunastowieczna Polska to miejsce, gdzie magia miesza się z rzeczywistością, pogańscy bogowie rządzą losami ludzi, a kościelni dostojnicy i możni rycerze gotowi są zaprzedać duszę diabłu, by choć na chwilę zyskać władzę.
UKD:
821.162.1-3
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Wonder Woman : zwiastunka wojny Tytuł oryginału: "Wonder Woman : warbringer,".
AUTOR:
Bardugo, Leigh.
POZ/ODP:
na podstawie powieści Leigh Bardugo ; scenariusz Louise Simonson ; rysunki Kit Seaton ; kolory Sara Woolley [>>] ; postać Wonder Woman stworzył William Moulton Marston ; tłumaczenie z języka ang. Alicja Laskowska.
W przyszłości zosrtanie jedną z najsławniejszych bohaterek na świecie: Wonder Woman. Jednak teraz jest Dianą, księżniczką Amazonek, a jej walka dopiero się zaczyna...
UKD:
821.111(73)-93 821.111(73)-91
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni